Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (783)

Modulární Demontovatelný Kontejner-K211 - Přenosné Budovy pro Kanceláře

Modulární Demontovatelný Kontejner-K211 - Přenosné Budovy pro Kanceláře

Přenosné kontejnerové budovy se staly stále populárnějšími po celém světě jako nejrychlejší řešení pro hotové kanceláře na staveništi. Jsou široce navrhovány a používány pro kanceláře na staveništích, administrativní kanceláře, mobilní kanceláře, kanceláře portacabinu a kanceláře na pracovních místech. Prefabex může poslat své profesionální týmy, aby se postaraly o montáž v skladech nebo na místech klientů. Naše týmy také mohou poskytnout školení na místě místním týmům, aby mohly pokračovat v montáži projektu samostatně. Jednotka může být smontována během 3 hodin dvěma našimi techniky s pomocí dvou pracovníků. Vnější stěna / Vnitřní stěna: 5 cm EPS sendvičový panel Elektrická instalace / Sanitární instalace: Na omítce / Na omítce Vnější nátěr / Vnitřní nátěr: Elektrostaticky lakovaný pozinkovaný plech Odolnost proti větru: 102 km/h Vnější dveře / Vnitřní dveře / Okna: Plech / MDF / PVC dvojité sklo Střešní krytina: Přírodní pozinkovaný plech Nosnost sněhu: 1 m² / 80 kg Nosnost podvozku: 1 m² / 200 kg Šířka: 300 Výška: 260 Délka: 700
Kancelářská židle OMS-150

Kancelářská židle OMS-150

Kancelářská židle je navržena tak, aby splnila požadavky dynamických pracovních prostředí. Její ergonomické vlastnosti poskytují vynikající pohodlí a podporu, což ji činí ideální pro dlouhodobé používání. Moderní design židle a vysoce kvalitní materiály z ní dělají stylový a odolný doplněk do každé kanceláře. S nastavitelnými parametry umožňuje kancelářská židle uživatelům přizpůsobit si polohu sezení podle svých individuálních potřeb, čímž zvyšuje pohodlí a efektivitu. Tato židle je dokonalou kombinací estetiky a funkčnosti, což z ní činí cenný prvek pro jakékoli profesionální prostředí.
Roonline Spolupracovní Stůl - Otevřené Kancelářské Stoly

Roonline Spolupracovní Stůl - Otevřené Kancelářské Stoly

Chápeme důležitost podpory spolupráce a kreativity v kancelářských prostředích. Proto jsme hrdí na to, že vám představujeme Roonline Collaboration Table, navržený tak, aby revolucionalizoval způsob, jakým vaše týmy spolupracují. S jeho inovativními funkcemi a elegantním designem se tento stůl chystá stát ústředním prvkem moderní kancelářské spolupráce. Hlavní předností Roonline Collaboration Table je jeho špičkový osvětlení, strategicky umístěné nad povrchem stolu. Toto osvětlení vytváří živou a stimulující atmosféru pro brainstormingové sezení, týmové schůzky a společné projekty. Nastavitelné osvětlení vám umožňuje nastavit požadovanou atmosféru, ať už je jasná a energizující, nebo klidná a soustředěná.
Nový 2020 nylonový pánský chytrý proti krádeži kancelářský batoh voděodolná školní taška - Dámské tašky

Nový 2020 nylonový pánský chytrý proti krádeži kancelářský batoh voděodolná školní taška - Dámské tašky

Nový nylonový pánský chytrý batoh proti krádeži pro kancelář, voděodolná školní taška - Dámské tašky Model č.: BGT 1204 Materiál: Voděodolný polyester (konfigurovatelný) Velikost: 31x24x10 cm (konfigurovatelná) Barva: Barevná (konfigurovatelná) MOQ: 500 kusů Velikost kartonu: 50x40x40 cm Čas na vzorek: 5 dní Doba výroby: 25 dní Přístav: Haydarpasa/Istanbul
Kancelář & Studio 2 - VNITŘNÍ ZNAČKA

Kancelář & Studio 2 - VNITŘNÍ ZNAČKA

Kancelář & Studio 2 - VNITŘNÍ ZNAČKA
Přestavěný stavební kontejner - Stavební kontejner přestavěný na kancelář, šatnu, toaletu a stavební přístřešek

Přestavěný stavební kontejner - Stavební kontejner přestavěný na kancelář, šatnu, toaletu a stavební přístřešek

Kontajner pro staveniště, upravený, dodávaný v kitu nebo předmontovaný přímo na vaše staveniště. Standardní rozměry kontajneru pro staveniště o velikosti 15 m² nebo 30 m². Kontajner pro staveniště, upravený, včetně elektrického vybavení a osvětlení, a také podle vašeho projektu sanitárních zařízení. Modulární systém: stohovatelný a vedle sebe. Rychlá montáž za 2 hodiny! Izolace stěn z polyuretanové pěny nebo minerální vlny 50 mm, 60 mm nebo 100 mm. Podlahová krytina PVC 3,00 mm. Možnost výroby na míru podle vašich plánů. Rychlé dodání do 2 týdnů, k dispozici mnoho skladových zásob. Kontajner pro staveniště, upravený a základna pro život pro celou Francii, stejně jako DOM-TOM (Guyana, Martinik, Guadeloupe, Réunion a Mayotte). Kontajner pro staveniště, upravený: 10 stop Kontajner pro staveniště, upravený: 20 stop Kontajner pro staveniště, upravený: 40 stop Kontajner pro staveniště, upravený: kancelář na staveništi Kontajner pro staveniště, upravený: šatna na staveništi Kontajner pro staveniště, upravený: PŘEDMONTOVANÝ
SPREJ DO MÍSTNOSTI PRO AUTO KANCELÁŘ A PODOBNÉ PROSTŘEDÍ - SPREJ DO MÍSTNOSTI PRO AUTO KANCELÁŘ A PODOBNÉ PROSTŘEDÍ

SPREJ DO MÍSTNOSTI PRO AUTO KANCELÁŘ A PODOBNÉ PROSTŘEDÍ - SPREJ DO MÍSTNOSTI PRO AUTO KANCELÁŘ A PODOBNÉ PROSTŘEDÍ

VŮNĚ DO PROSTŘEDÍ PRO MÍSTNOSTI, AUTA, KANCELÁŘE, DOMY ATD. 500 ML SPREJ ČERSTVÝ JARO OCEÁN DŘEVO MELOUN OLIVA A MNOHO DALŠÍCH PRODUKTŮ SE VYRÁBÍ. KRABICE OBSAHUJE 12 KUSŮ. NA ŽÁDOST MOHOU BÝT VYROBENA SMÍŠENÁ BALENÍ.
Kancelářský odpadkový koš

Kancelářský odpadkový koš

Odpadkový Koš Kancelářský Typ Kód Produktu: 473
KIRICIS - ATLAS MANAGER KANCELÁŘSKÁ SADA - TURKOVÝ MELAMINOVÝ MANAGER KANCELÁŘSKÁ SKŘÍŇ

KIRICIS - ATLAS MANAGER KANCELÁŘSKÁ SADA - TURKOVÝ MELAMINOVÝ MANAGER KANCELÁŘSKÁ SKŘÍŇ

Atlas Melaminová dřevotříska (MFC) s PVC hranou E-1 Evropské normy 30 mm tloušťka Rozměry: Stůl: 200*165*75 & 180*165*75 cm. Kávový stolek: 70*50*40 cm. Skříň: 188*42*113 cm.
Služba Sdílené Kanceláře v Izmiru - Coworkingová Služba

Služba Sdílené Kanceláře v Izmiru - Coworkingová Služba

Co je sdílená kancelář? Sdílená kancelář je stručně řečeno místo, kde mohou všichni, kteří potřebují kancelářský prostor, vykonávat svou práci ve společném prostoru. V dnešním pracovním systému jsou běžné kanceláře jak nákladné, tak nedostatečné z hlediska socializace, a proto se sdílené kanceláře dostávají do popředí. Jaké jsou výhody sdílené kanceláře? Ve standardní kanceláři musíte nést náklady na nájem, poplatky, elektřinu, vodu, zemní plyn a mnoho dalších vedlejších nákladů. Naopak sdílená kancelář je prostor, kde si můžete vzít svůj počítač a pracovat, aniž byste se museli starat o žádné z těchto nákladů, platíte pouze za to, co skutečně využíváte. V tomto systému můžete pronajímat prostor na hodinové, denní, měsíční nebo roční bázi. Platíte pouze za dobu, kterou si pronajmete. Tímto způsobem nejenže uspokojíte svou potřebu kanceláře, ale také ušetříte. Další výhodou sdílené kanceláře je, že díky práci ve společném prostoru s lidmi z různých odvětví máte možnost socializace a také příležitost k novým pracovním příležitostem.
SOHO - LÁTKA NA KANCELÁŘSKÉ ŽIDLE

SOHO - LÁTKA NA KANCELÁŘSKÉ ŽIDLE

Složení: 100% polyester Hmotnost: 150 g/m2 +-2% Šířka: 145 cm +-2% Odolnost proti oděru: přes 50.000 cyklů Metoda přetržení vlákna Martindale 2001 pomocí zařízení Martindale Odolnost proti světlu: 5 (TS EN ISO 105 B02: 2014) Odolnost barev: (TS EN ISO 105 X12: 2006) Suché: 4-5 Mokré: 4-5 Volitelné: Může být aplikována úprava proti ohni, vodě a skvrnám
Úklid Kanceláří - ceny úklidu kanceláří

Úklid Kanceláří - ceny úklidu kanceláří

V našich kancelářích, kde trávíme velkou část života, je zajištění maximální úrovně hygieny nejdůležitějším prvkem pro udržení zdraví a vitality. S profesionálním týmem se zavazujeme k úklidu všech vašich kanceláří a pracovních míst za minimální náklady a maximální kvalitu. Denní, týdenní a měsíční úklid: - Kanceláře do 100 m2: 2 úklidoví pracovníci za 350 CZK - Kanceláře od 100 m2 do 150 m2: 3 úklidoví pracovníci za 500 CZK - Kanceláře od 150 m2 do 250 m2: 4 pracovníci za 600 CZK - Kanceláře od 250 m2 do 350 m2: 5 pracovníků za 800 CZK - Kanceláře od 350 m2 do 500 m2: 6 pracovníků za 1000 CZK Pro prostory větší než 500 m2 je nutné požádat o prohlídku. Naše prohlídky jsou zdarma.
Recepční pult Victoria - Všechny produkty mají povrch z vysoce kvalitní melaminové dřevotřísky a prvotřídních materiálů.

Recepční pult Victoria - Všechny produkty mají povrch z vysoce kvalitní melaminové dřevotřísky a prvotřídních materiálů.

Informace o produktu: Materiál: Melaminová dřevotříska Nožní část: Skládá se z kovových nohou. Údržba: Lze čistit vlhkým hadříkem bez použití chemických prostředků. Záruční doba: 24 měsíců Montáž: Produkt je dodáván v demontovaném stavu. Pomocí QR kódu uvedeného na balení se snadno dostanete k montážnímu schématu a můžete snadno provést montáž. Obsah produktu: Skládá se ze dvou částí: Recepční pult a 1 kus mobilního kontejneru Lop. Barva produktu: Je ve stejné barvě jako na hlavním obrázku. Deska stolu má tloušťku 30 mm. Skládá se z melaminové dřevotřísky Marbella třešňové a antracitové o tloušťce 30-18 mm. Rozměry produktu: Recepční pult Victoria 160: 160 x 60 x 110 cm (Šířka x Hloubka x Výška) Mobilní kontejner Lop: 40 x 45 x 58 cm (Šířka x Hloubka x Výška)
Křesla pro manažery - Kancelářské židle

Křesla pro manažery - Kancelářské židle

CHROMOVÁ RUKOJEŤ CHROMOVÁ NOHA NASTAVITELNÝ ZÁDA NASTAVITELNÉ SEDADLO K DISPOZICI ALTERNATIVA Z KŮŽE A TEXTILU....
Úklid Kanceláří - Kvalitní Profesionální Úklid Kanceláří pro Všechny Okresy v Istanbulu

Úklid Kanceláří - Kvalitní Profesionální Úklid Kanceláří pro Všechny Okresy v Istanbulu

Údržba vnitřních a vnějších povrchů, mytí koberců a pohovek, odstranění veškerého prachu v prostorách, úklid podlahových povrchů, zajištění hygieny, úklid mokrých prostor jako WC, kuchyně atd. se provádí v rámci programů úklidových služeb stanovených naší společností. Abychom vytvořili pohodlné a čisté prostředí ve vašich kancelářích, kde trávíte většinu svého času, nabízíme jako firma ATAŞEHİR DANIŞMANLIK & TEMİZLİK HİZMETLERİ denní a týdenní úklidové služby za atraktivní ceny a vysoké standardy kvality. Úklid zahrnuje stoly, židle, žaluzie, pohovky, okna, koupelny a umyvadla, zkrátka všechna místa, která je třeba uklidit. Nechte úklid vaší kanceláře na nás a užijte si práci v tomto čistém prostředí. Naše firma poskytuje veškeré úklidové služby pro kanceláře a přetváříme vaše nové nebo stávající kanceláře či pracovní prostory na zdravé pracovní prostředí. Záruka kvality a příznivé ceny ...
MT06 - Kancelářský nábytek

MT06 - Kancelářský nábytek

Pohodlná a komfortní kancelářská řešení.. Připravená k odeslání po celém světě a dostupná na našem skladu.
MARDUM MRS 126 ČEKACÍ ŽIDLE - KANCELÁŘSKÁ ČEKACÍ ŽIDLE

MARDUM MRS 126 ČEKACÍ ŽIDLE - KANCELÁŘSKÁ ČEKACÍ ŽIDLE

Všechno je pro hosty... Stůl Marduk, dostupný s a bez konferenčního stolku, je ideální funkční produkt vhodný pro všechna místa od nemocnic po banky, perfektní pro dlouhé čekací prostory.
Systémy ventilace kanceláří - (Výroba, Instalace a Údržba)

Systémy ventilace kanceláří - (Výroba, Instalace a Údržba)

Systémy ventilace kanceláří by měly být určitě zvažovány v kancelářích s více zaměstnanci, kde je výkon velmi důležitý, aby se vytvořilo prostorné a čisté pracovní prostředí. Protože zatímco klimatizace umožňuje ochlazení nebo ohřátí vzduchu v místnosti, ventilační systémy umožňují zajištění proudění vzduchu a dosažení příjemného kancelářského prostředí.
LED Indikátor Ceny Nafty - Sport, Benzín, Směnárna, Škola

LED Indikátor Ceny Nafty - Sport, Benzín, Směnárna, Škola

Benzínová stanice, posilovna, stadion, informační textová zpráva
Výkonné kancelářské nábytek - Kancelářský nábytek

Výkonné kancelářské nábytek - Kancelářský nábytek

M1901, Melamin, 0,820 Kubických Metru Prosím, zkontrolujte náš Katalog kancelářského nábytku: https://www.ernur.com.tr/Ernur_Buro_Katalogu.pdf
Uniformy pro Front Office a Management

Uniformy pro Front Office a Management

Naše stylové a profesionálně vypadající uniformy zajišťují, že se personál na recepci a v managementu cítí pohodlně i během dlouhých hodin. Použitím prodyšných materiálů zajišťujeme, že personál zůstává po celý den chladný a suchý.
Kancelářská židle - Kancelářský nábytek

Kancelářská židle - Kancelářský nábytek

Kancelářská židle KADIMA, 45h, 0,080 kubických metrů Podívejte se prosím na náš katalog kancelářského nábytku: https://www.ernur.com.tr/Ernur_Buro_Katalogu.pdf
kancelářská řešení

kancelářská řešení

Produkty, které mohou stylově a efektivně zjednodušit váš život a práci v kanceláři.
Síťová Kancelářská Židle - Síťová Kancelářská Židle s Hlavou Racka

Síťová Kancelářská Židle - Síťová Kancelářská Židle s Hlavou Racka

KANCELÁŘSKÁ PRACOVNÍ ŽIDLE S PEVNÝM NEBO POHYBLIVÝM MECHANISMEM, SCHOPNÁ SE HÝBAT NAHORU A DOLŮ A OTÁČET SE O 360 STUPŇŮ NA SVÉ VLASTNÍ OSE
Lineární Svítidlo - Osvětlovací prvek pro kanceláře atd.

Lineární Svítidlo - Osvětlovací prvek pro kanceláře atd.

Lineární svítidlo, které používá LED SAMSUNG - OSRAM a ovladač Eaglersie - Tridonic, je jedním z nejpreferovanějších osvětlovacích prvků pro osvětlení velkých prostor díky svému stylovému vzhledu a silnému světlu, vhodné pro kanceláře, posilovny a podobné prostory.
Exekutivní Kancelářská Sada - Kancelářský Nábytek

Exekutivní Kancelářská Sada - Kancelářský Nábytek

Můžete nás kontaktovat ohledně různých možností modelů a materiálů.
Nohy Stolu do Kanceláře - Nohy Stolu pro Kanceláře, Hotely, Zasedací Místnosti, Školy

Nohy Stolu do Kanceláře - Nohy Stolu pro Kanceláře, Hotely, Zasedací Místnosti, Školy

Vyrábíme vysoce kvalitní demontovatelné nohy stolů pro kanceláře ve 3 různých práškových povrchových úpravách: černá, bílá a antracitově šedá. Desky stolů lze používat až do rozměru 900x1900mm.